ילדים ונוער: פגים, לקויות למידה, קשיים בכתיבה, אוטיזם, עיכובים וליקויים התפתחותיים, קשיים פסיכוסוציאליים, התאמת עמדות לימוד ומחשב, התאמת תיקי גב, היפראקטיביות, הסעה בטיחותית ברכב, ליקויים תחושתיים.
מבוגרים: תהליכי הזדקנות, ירידה בזיכרון, ליקויים נפשיים, הדרכת מטפלים, מניעת נפילות, נגישות והתאמות דיור, אביזרי עזר לשימוש במחשב, ארגונומיה, שילוב בעבודה ולימודים, תפקוד לאחר אירוע מוחי, תפקוד לאחר החלפת מפרק הירך, ליקויים וקשיים פסיכוסוציאליים, טרשת נפוצה, ניוון שרירים ומפרקים, ירידה בראייה, קשיים בנהיגה, אביזרי עזר לתפקוד יומיומי, פגיעות שריר-שלד, דמנציה ואלצהיימר, סינדרום התעלה הקרפלית, סכיזופרניה, פגיעת ראש, הפרעות במצב הרוח, פרקינסון, כוויות ועוד.
רוצה עוד מידע למי ריפוי בעיסוק יכול לעזור וכיצד?
סיפור אישי:
למדתי איך לסדר, שלא כדאי שהשולחן יהיה עמוס בדברים,
איך כדאי לסדר את התיק.
נכנסתי קצת יותר עמוק לעולם של הכתיבה, אני כותב קצת יותר יפה.
שכדאי לתפוס את העפרון טוב, אחרת יכאבו הידיים.
שכדאי שאם נופל דבר עדיף שתרים אותו, שהוא לא ילך לאיבוד, או שידרכו עליו.
למדתי שצריך לסמן את הדברים שלי (שלא ילכו לאיבוד), ומה צריך להיות בתיק (חוברות, מחברות, קלמר).
למדתי שכדאי לקרוא את כל המשפט ואח"כ לכתוב, וגם כי ככה אני אבין יותר טוב מה כתוב. למדתי גם שכדאי לבדוק אם חסרים לך דברים (ולא להגיד שאין, בלי לבדוק), שצריך למיין את הדברים, כי אם לא תעשה בדברים סדר מסוים הכל יכול להתבלבל.
שצריך לשים לב לכל הדף (איסוף נתונים),
לשבת נכון, לא לזוז כל הזמן.
לעשות רווח כל 2 שורות, לכתוב עד השוליים, לכתוב ברור את האותיות.
נכתב ע"י ג., בן 8.
טופל במרפאת "חיים" ברחובות – שירותי בריאות כללית