שאלון LGBT-DOCSS בעברית

The Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender Development of Clinical Skills Scale (LGBT-DOCSS)

מטרת שאלון זה היא לבדוק מוכנות קלינית, עמדות וידע בסיסי של מטפלים/ות ממקצועות הבריאות וסטודנטים אודות מטופלים/ות מקהילת הלהט"ב. השאלון תורגם לעברית ותוקף ע"י ד"ר מיכל אלבוים גביזון ורועי קליין באישור מחבר השאלון (Bidell, 2017).

שאלון LGBT-DOCSS בעברית – להורדה לחצו כאן.

 


מקורות:

 

Elboim-Gabyzon M, Klein R. Lesbian, gay, bisexual, and transgender clinical competence of physiotherapy students in Israel. BMC Med Educ. 2024 Jul 5;24(1):729. doi: 10.1186/s12909-024-05679-6. PMID: 38970017; PMCID: PMC11227150. לצפייה לחצו כאן.

 

Markus P. Bidell (2017): The Lesbian, Gay, Bisexual, and Transgender Development of Clinical Skills Scale (LGBT-DOCSS): Establishing a New Interdisciplinary Self-Assessment for Health Providers, Journal of Homosexuality, DOI: 10.1080/00918369.2017.1321389

 

Nowaskie DZ, Patel AU, Fang RC. A multicenter, multidisciplinary evaluation of 1701 healthcare professional students' LGBT cultural competency: Comparisons between dental, medical, occupational therapy, pharmacy, physical therapy, physician assistant, and social work students. PLoS One. 2020 Aug 13;15(8):e0237670. doi:  10.1371/journal.pone.0237670. PMID: 32790797; PMCID: PMC7425966.

 

קליין, ר., ואלבוים-גביזון, מ. (2023). כלי להערכת המוכנות הקלינית, העמדות והידע הבסיסי של מטפלים בקשר למטופלים המשתייכים לקהילה הגאה. כתב עת לפיזיותרפיה 25(2).

 

 

הערות שוליים