קול קורא להגשת המלצה: אות הוקרה בכנס ISOT הקרוב

קול קורא להגשת המלצה על מועמד.ת לקבלת אות הוקרה המוענק על ידי החברה הישראלית לריפוי בעיסוק, בכנס "הסיפור שלנו – המרפאה בעיסוק במרכז"

 

מתן אותות הוקרה מהווה הזדמנות להכיר ולהוקיר מרפאים בעיסוק המובילים ומקדמים את עבודתנו המקצועית בתחומים שונים. זו הזדמנות לבטא את גאוותנו בהישגיהם האישיים, המובילים להישגינו המקצועיים והאקדמיים ולהישגי לקוחותינו.

 

לכבוד כנס הריפוי בעיסוק 2023 יוענקו שני אותות:

  1. אות מצוינות קלינית/ניהולית

אות הוקרה המוענק למרפא.ה בעיסוק שתורמ.ת לעשייה המקצועית/קלינית, ואשר תרומה זו, משפיעה באופן נרחב ומעמיק על קידום המקצוע בארץ ו/או בעולם. כל אלה כדי לשפר את השרות הניתן לקהלי יעד רחבים, בכללם מקבלי השירותים, מטופלים ובני משפחותיהם, וכדי לקדם את מודעות הציבור למקצוע הריפוי בעיסוק ולתרומתו הייחודית לחברה.

  1. אות מצוינות אקדמית/מחקרית:

אות הוקרה המוענק למרפא.ה בעיסוק שתורמ.ת לפיתוח גופי ידע העומדים לרשות מקצוע הריפוי בעיסוק, באמצעות מחקר בסיסי ומחקר קליני, הוראה, בניית ופיתוח תוכניות לימוד והנחייה של סטודנטים. תרומה המשפיעה באופן נרחב ומעמיק על המקצוע בארץ ו/או בעולם.

 

כמו בכל שנה, גם השנה נשמח לציין לשבח במסגרת הכנס מועמדים.ות הראויים.ות, לכבדם.ן על עבודתם.ן המשמעותית ותרומתם.ן הייחודית למקצוע הריפוי בעיסוק.

יחד נחגוג את ההישגים אשר תורמים למקצוע ולקהילה.

הנחיות מפורטות וקריטריונים להגשה בקישור זה: טופס הגשה

יש להגיש המלצות למועמדים.ות עד 7.1.2023

 

שאלות יש להפנות לד"ר שרון מור, יו"ר ועדת האותות 2022 במייל   petelmor@netvision.net.il ללא ציון שם המועמד/ת. או לנייד 050-7370506

לכל בעיה טכנית ניתן לפנות למייל הכנס:  otkenesil@gmail.com

 

 

בברכה,

ועדת האותות של העמותה הישראלית לריפוי בעיסוק

ד"ר יעל פוגל, ד"ר לנה ליפסקיה, ענת רייך, אילנית באום כהן, עידית שמלה

הערות שוליים